Ett godkväll, antar jag.

Jag är nog ganska dålig på att uppdatera den här, nu det senaste. Så jag tänkte passa på att få ner några obetydliga små ord här, där jag sitter vid lidbecks dator. Familjen ser på EM och Marielle och Josef städar bort den hemska röklukten som Tova hade kännt i väggarna. (Jag förstår inte hur det skulle kunna gå till, när det inte har rökts inne. Men det kanske suttit i kläderna..)

Nu det senaste har det mest blivit Kalaset i kära Göteborg. Måste säga att gårdagen var väldigt lyckad, trots några små missöden. Tiger Lou var lika bra som alltid, nu var det publiken som borde lyssnat lite ordentligare. Men Jag, Marielle och Olle stod i mitten långt fram och brydde oss inte om de andra. Lite besviken över att de inte spelade Sell Out, men annars så var det himla bra. :) (Jag menar oh horatio, det funkade det med.) Sen var jag, bella och carla party. så vi sprang tillbaka till nisse och hämtade de trevliga ölen som låg och väntade. :)

Och det kan ju inte bli annat än pary med smk. Så det var en svettig, skrattglad, magknipande (en positiv sådan.) kväll. Vi spelade turister på diverse hotel för att få tag på en toalett, och det funkade väl ganska okej. Carlas spanska och Bellas brittiska. (Jag stod i bakrunden och såg snygg ut bara, haha.) - skämt åsido. För jag smet in på en kinaresturang och låtsades vara britt, jag fick kolla i menyn för att lura dem lite. Sen frågade jag efter toaletten. :) Det funkade helt prima.

Träffade en söt Johanna. Och sedan stötte jag på spanjorkillen, som man inte sett sen hultsfred. Det får det bli mer av. Och självklart en kramgo coffe, som man fick sova mot på vägen hem.

Några djupare tankar tänker jag inte skriva ner nu, jag är saklig ikväll.
- Men jag är godissugen och jag vill se på en trevlig Johnny Deppfilm.

Godkväll, somsagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback