Ett brev ifrån sig själv.

Mor&Far rensar ut i källaren nu. Så antagligen har jag som trettonåring gömt ett brev någonstans, och här låg det nu bredvid datorn, förslutet och väntade på att bli läst.

Hej Nicole.

Jag skriver ett brev till dej för anledningen: 0? Kanske för att berötta vem jag är, eller vem jag vill bli?
Jag sitter på Nattes nytapetserade rum. Karro kommer snart, efter att varit hos sin nuarande kille, Alexander "cp" Forsman, tilltalande utseende men avskräckande personlighet. Mentalitet som en 7-åring.
Där fick jag till det.

Nu ska jag ju kanske inte skriva om andra, utan om huvudpersonen i mitt liv, Jag!
Jag har ingen kille, är inte kär och har ingen som är intresserad. Möjligen Adam Johansson.
Men där ---> Tummen ner!

Jag går nu i 7c, är 13 år och just ny sjuk. Det är jullov och snart nyårsafton. Idag söndag!
Har precis läst boken Emanuel, därigenom insett att om man blir kär och kärleken är besvarad. Kasta inte bort det på en "fyllegrej" "otrohet" o.s.v.

Karro äe och har aldrig varit riktigt kär i Alex, men varför hon är ihop med människan, är väl utseendet och förhoppningar om nåt annat än vad han är? (?!)
Jag själv vill inte kasta mej in i nåt, det är både tråkigt och ledsamt med en lång lista med killar man varit ihop med. Jag har bytt stil till nåt mellan egen och härmad. Folk har ju olika åsikter.

Jag är inte bra på att ta intiativ till att närma mej folk jag blitt intresserad av. Har tänkt att förbättra den delen. Rätt obetydligt nu. Det blir mer "på riktigt" i nian.
Annars tycker jag verkligen om Oskar i 8:an. Han är fin.

Hur mina framtidsplaner ser ut är väl mest plugg. Finns en risk att jag tröttar ut mej redan i 7:an. MVG på nästan vartenda prov.
Jaja... Har förhoppningar inför det nya året. Vill ha nån att hålla om även om jag inte dör utan. Vill inte til skolan igen! Dessa jävla korridorer följd av tjatiga lektioner med mer huvudvärk.

Jag vet inte hur gammal du är när du läser detta. 13? 15? 25?
Jag hoppas att du haft något förhållande. Det tror jag kan behövas. Det känns typ som om ingen kan gilla mej! Bevisa motsatsen. Snälla!!

Hur går skolan? Bra, hoppas jag. Umgänget? Hoppas allt är jätte bra. Minns bara dej själv när du var lycklig, inte bara hemska saker. I och för sej är jag lycklig för det mesta. :)

Sköt om dej! Massor av kärlek! //Kolan.




Det är läskigt. Jag har nu tagit visdomsord av mej själv som trettonåring, där jag ber mej själv bara komma ihåg de lyckliga stunderna. Glömma alla de där gångerna jag stod framför spegeln och stirrade på mina stora lår, och mina kläder. Då jag sneglade på Karro som stod bredvid och hon var tusen gånger snyggare och jag ville bara bli snygg.

Tretton år, och jag talade så vist om den kärlek jag aldrig upplevt. Eller så var det kanske bara härmade ord? Vad vet jag egentligen? Men jag lät så förnuftig.

Nu ska jag ta bussen och röja hos marielles mamma.

Ha en bra dag i solen.

Kommentarer
Postat av: Majja =D

Hahahahaha :D underbart att läsa! skrattar.

2006-06-11 @ 13:12:10
Postat av: karrobarron.

tror nästan ja kommer ihåg att du skrev de. du nämde de när jag kom tror ja. men oj va roligt. du skrev mycket bra på den tiden oxå. :)

2006-06-11 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback