Kemiska kopplingar

Vad det än är så tror jag att jag är riktigt lycklig.

Det har varit en bra helg; Hårklippning, pussar, socker, snoddas,
mulan, te, kärlekstankar, prickigt, sött, trevligt, fotboll, placebo,
ett antal snyggattacker och leenden så att det räcker och blir över.

- Jag är en enorm kärlekstönt.

Och jag är på vift i det blå med mitt paraply.
Jag vill även få fram följande; dra inte ner
min rullgardin riktigt än. För jag trivs här. Och
det var länge sedan det var 4 liter tårar och
söndergråtna ögon. Det känns bra.

Tack karro för kvällen, även om jag är så idiotisk nu. Mulan och lite skratt.
- mer behövs inte. har saknat dej.

Ett trallande, ett godnatt och ett haftlyft.
- Varken mindre eller mindre.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: en som fortfarande går och nynnar på Mulan-låten.

tack själv. du vet att jag saknat/saknar dig med.

2006-06-05 @ 14:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback