Mest bara sorgligt.

Okej. Jag funderar på: Ska jag sova eller ska jag ta tre koppar kaffe
och lyssna lite Tiger Lou. Fundera över nattens äventyr och sedan ta
en dusch? Kanske ska jag ta mej en promenad? Och lipa litegrann?

Var förbannad och muttra hatiska ord.
Ta en sväng förbi lidbeck, skälla ut josef.
På ord som har tagit slut? På ord
som inte borde finnas kvar. de där som
sitter på läpparna, men har inte tillräckligt
med syre för att uttalas?

Skriva ett ytterligare mail? Försöka förklara lönlösa känslor.
För jag antar, att hur mycket jag än kämpar. Hur mycker
realism jag än försöker mej på i tankarna, så känns allting så fel.

Även om de där kramarna var så behövda, även om det inte
fanns nåt bättre än att somna tätt intill dej igår. så, jag vet inte.

När jag inser. Hur slynan behandlat Jonathan, så får det mej att koka.
Jag sväller upp, för att sedan explodera.

Ska jag sitta här, fortsätta på ett meningslöst, meterlångt dagboksinlägg?
Eller ska jag gå till tornet och spela av mej allting?
Det fåniga är, att jag inte ens tycker synd om mej själv längre.
Jag är mest bara likgiltig. Känner mej som om jag betraktar världen ovanifrån.
- Kanske ska jag bara vara fri nu. Förebygga att inte såras igen.
Eller att såra. För det är jag bra på, det med.

Jag kan nog inte tacka alex nog. för den här helgen, han har betytt så otroligt mycket.
samma sak med marielle, när man väl behöver henne. då finns hon där.

kanske ska jag bara gå upp och dricka upp resten av vodkan?
och vingla ut i ett nyvaket kinna. Sätta mej på en parkbänk och
vifta med tårna.

Om ett par timmar, sisådär fyra-fem. Ska jag bege mej till Göteborg och
träffa olle. det ska bli trevligt som attan. Bara umgås med en riktigt
skön typ. Som sedan hänger på till Kinna. ^^

Men mest tror jag, att jag ska ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: hauska

jag vill åka till Kinna och krama dig när jag läser det här :*

2006-06-27 @ 12:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback