Uppspelt meningslöshet.

Tjarå.

Här sitter jag. Med malins byxor och sjal. Måste vara irriterande att ha en sån vän som jag, som bara tar på sej saker. Och sen sitter hon där med dem, gör hundögon och viftar på svansen.
(Men sen får jag ju oftast behålla dem på oxå;))

Jag tror att jag behöver få träffa lite nya folk, som blir utspridda i Sverige. (Karro suckade lite åt mej innan idag, ja det kanske inte var menat att låta som en suck. Men jag är inte dum. (:
Men jag behöver helt enkelt få vara lite glad åt de där små människorna, kunna veta att jag kan ta en helg och bara fly undan skiten i Kinna. Även om det här kan betyda så otroligt mycket. För jag skulle aldrig byta bort de där vännerna.

Att äta mat och skratta hos malin. :) Att hyra film och vräka i oss godis som vi hällt upp i små skålar med karro. (även om det var länge sedan) Att sitta och prata i timmar med maja. Att göra saker som man aldrig gjort förut med Marielle. Att fika med bella, eller bara ta en promenad. Få lite mentalt stöd. (Och förhoppningsvis ge en del, även om det varit ganska dåiigt det senaste.) Borde inte rada upp de här sakerna för jag kommer tappa så mycket. Men det är inte mindre värt för det.

Jag känner mej sådär typiskt meningslös just nu. Jag flydde min kos från min pappa som fått något spel den här dagen. Det enda som oroar är att min plattång ligger på, och jag tror att jag tänker chansa på om den börjar brinna eller inte. För jag tänker inte ringa hem. NEJ.

Ingen liten jävla slampa är något mot vår Karolina. Och jag håller med maja, men jag är ju fortfarande jag. så här pratar vi om knytnävar. ;)

Tack och ajdö. Ha en trevlig midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback