Ctrl+alt+delete


Svenska Akademien är verkligen helt underbara. Idiotiskt att jag inte börjat lyssna sådär intensivt på dom förrän nu. Jag tänker lyssna på texterna och ignorera skuldkänslorna för att jag stannar hemma idag. För att jag ger fan i mitt tyskaprov. Det får seriöst bli ändring, men det tar jag nästa vecka. Jag lovar.

Nu ska jag ta mig till Josef, som jag inte träffat på skitlänge. En hel massa dagar. Och sen när han börjar jobba ska jag gå till biblioteket och plugga på om SD. Imorgon ska jag göra intervjun. Och förhoppningsvis skriva klart hela repotaget. (Hur fan det ska gå till.) Söndag måste bli pluggdag.

Jag drömmer helt sjukt, det är jobbigt. Drömmarna är så otroligt verkliga att jag nästan blir rädd. Jag lever ut de där tankarna jag nästan inte ens vågar tänka. Men som kommer över mig hela tiden. Och jag antar att det enda jag kan göra är att ignorera dom och endast se dom som tankar. Jag är glad nu. Förutom några småsaker som oroar.

Jag hade även behövt en såndär stor shoppingrunda. Jag tror att lite matriell lycka skulle glädja mig. Och om jag får den där digitalkameran skulle jag bli ännu lyckligare. Haha.
Och mina svarta cheapmonday som jag byggt om till marshallbyxor är helt försvunna.. Jag har inte haft dom på skitlänge. Har nån sett dom?

Äsch, det blir bara mer ointressant ju mer jag skriver.

Hej&godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback