Smultron&Höstvindar

Smultron&Höstvindar

Hemskt mycket negativ igen, och igen och igen. Kanske är det för att jag är för trött? För att jag redan är trött på skolan. (Och jag som var så galet positiv.) Kanske för att jag bestämt mig för att skjuta all kärlek&problematik åt sidan. Mest för att inte ha något att bekymra mig om. För bekymmer blir det jämt, och det är oftast inte jag som såras mest. Kanske är det det som är det värsta?

Och jag tror att jag blir helt jävla galen på den där huvudvärken, och jag är nu en officiell kaffe-pundare. Och sen är jag nog i enormt behov av att faktiskt (helt ocensurerat eller oförskönat) bli full. Ni vet. Idiotiskt att jag är så uselt pank, men jag tror att det kan blir bra i vilket fall, efter lite omprioriteranden.
Äsch, inget mer om den saken.

Jag har saknat att umgås med Jim, det var faktiskt ett himla bra tag sen. Han är absolut en av de som känner mig bäst. Om kanske inte bäst av alla. Han kanske inte vet alla intima detaljer om mina förhållanden, eller hur jag tänker när jag är riktigt nere. Men han förstår mig utan att veta, utan att fråga. Genom blickar vet han oftast vad jag tänker. Och han vet exakt hur han ska få mig helt galet arg, fast jag oftast inte kan bli sådär arg på honom.
Idag var det bra. Även om jag känner mig grymt handikappad när det gäller gitarr och det gick helt åt helvete med att vi skulle spela. Slutade med att vi satt och spelade typ BD-riff och skrek: I'm so saaaad, kill meeee.

Kanske är det helt idiotisk? Att ha en blogg att blotta ut sina tankar på? Jag menar, om jag gör det för migsjälv. Då kan jag ju skapa ett textdokument och spara på en mapp i datorn? Som en viss man i göteborg sa: "om jag ska hänga ut mig gör jag hellre det i en ölsoffa än på en hemsida där det är fritt fram för random stalker att spana in."
Kanske har han rätt. Jag menar, var ligger poängen?

Det är ett krig varje morgon. Om jag ska klara mig att gå upp eller inte. Jag lyckades i morse.
Får väl somna, så att jag lyckas imorgon med.

fan.






Kommentarer
Postat av: första och sista

gången jag läser den här blaskan i alla fall.

2006-09-06 @ 17:17:40
Postat av: Nicole.

Jahapp! :D

2006-09-07 @ 01:08:00
Postat av: Carl-Jan´s Dressing

Det är en kvinna som gör Barts röst.
Tycker du skriver bra.
Mycket söt e du med.
Alltid tyckt.

2006-09-07 @ 01:17:59
Postat av: C-J´s Dressing

Glömm de me Bart.
Läste fel.

2006-09-07 @ 01:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback