Sagoslotten är alltid genomskinliga.

I ett par fult mönstrade tights suktar jag efter söndagskärlek och ett paket billiga chokladkakor. Jag kanske borde skriva vykort trots att jag aldrig lämnar landet. Jag skulle vilja ångra bort (ctrl+z) de där hämningarna jag lyckades binda runt handlederna och bara kasta mig runt din hals utanför stället ingen någonsin går till. Jag har alltid pratat om hur vackra nätterna är, men inte mycket lyckas bibehålla sitt magiska sken under en längre tid.

Vi bygger slott av förhoppningarna som vi sedan rasar i takt till att morgonen andas ut våra ångor.

Kommentarer
Postat av: Karl

Jag är helt klart rätt person. Men vad ska man säga? Kanske att jag läser din blogg varje dag. Kanske att det ibland hugger tag i mig när du sätter ord på tankar och känslor vi delar. Kanske att jag blir glad av bilderna du har. Kanske att du är fantastisk i ditt sätt att skriva.

2007-12-08 @ 16:42:18
Postat av: Nicole

Du är den bästa Karl-killen i hela vida världen.

2007-12-08 @ 18:56:22
Postat av: Nathalie

Svinbra skrivet! gillar hela texten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback