Tisdagskvällens magnifika tidsfördriv.

Nu har jag & min putande tacosmage avnjutit lite välförtjänt tidsfördriv, där vi tagit reda på vad jag skulle ha för namn om jag till exempel var en drake och så vidare, och så vidare. Med tanke på att jag trätt in i en konstig fas där jag mest bryr mig om skor, helgnöjen, smink, kläder & små konstiga saker som man kan ha i väskan & dra upp vid slumpvald underlig situation & på så sätt kirra en ägning. (Läs: Formuleringen kirra en ägning var för att verkligen understryka min nya ytliga, dock snart övergågna, stil.)

Mitt namn som drake:
Bithore the Lightning Breath (skulle förövrigt vara en röd drake)image81
Mitt japanska namn:
Nakashima Ayumi (betyder typ: gå din egen väg)
Mitt brittiska namn:
Chloe Chamberlain
Mitt hippienamn:
Coral Starlight
Mitt sockersöta fairyname:
Honeysuckle Twinkling Petal
Min patronus skulle vara en:
Enhörning
Vad jag är:
Nice Perfect Person (där satt den!)
Vad mina vänner skulle vilja kalla mig:
Snickerdoodle (haha, stämmer det här?)
Mitt Harry Potter namn:
Gabrielle
Sist men inte minst presenterar jag stolt namnet på min vagina:
Jennifer the Uncontrollable Public Plug Hole

(Egentligen så skulle jag ju kunna ärligen avslöja att jag misstänker att den här personlighetsförändringen beror på mina nya skor. De är egentligen inte min stil alls & därför skapar jag nu en ny sida i mina olika personligheter för att kunna bära upp dem på bästa sätt. & sen för att det är riktigt skönt att kunna skutta runt i ett par Nikeskor & baggy jeans med systemkameran på axeln & de gigantiska solglasögonen på näsan & verka som om jag skriver för ett hemskt viktigt magasin & dessutom har en blogg som har flera tusen besökare varje dag. Äsch, till hösten är jag mörk & svår igen. Det är bara att härda ut.)

Tummen upp för sommarytlighet!

Kommentarer
Postat av: karrobarro.

HAHAHAHA. i love your vagina.

2007-08-01 @ 00:16:44
Postat av: cecilia

Jag känner igen det där... byter ut mig själv för jämnan också:) grymt underhållande lista btw, vart har du hittat den? Eller har du snickrat ihop den själv?

Postat av: Bella.

Min patronus skulle vara ett får:) hah. lätt.

2007-08-02 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback