Hultsfred nollsju

image78

Det blir hur bra som helst det här. Festivaler är inte verklighet även om det är just så nära verklighet man kan komma. Hultsfred är inte Kinna & det räcker gott & väl redan. Men att få vara på ett ställe där man kan lyssna på musik precis när man vill, prata med snubben till höger endast för att han har en lila socka eller för att man har lust att diskutera myrstackar. Eller kanske bara kramas? Jag ska vakna med ett leende varenda dag. Trots att jag tror att jag ska avlida av värme eller törst. Jisses, det här blir helt enkelt bäst.

Hultsfred nollsju - tredje gången gillt.

Kommentarer
Postat av: karrobarro

jag kommer gråta varje sekund jag tänker på att du är där. ha de BÄST, och jag menar det.

2007-06-12 @ 23:36:00
Postat av: Sanna

Du skriver väldans jättebra!
Precis som du beskriver hultsfred, så underbart är det där och nu saknar jag det jättemycket :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback