Jordgubbar, uteblivna ord & minirädsla.

Jag tror inte att det kommer bli några ord som lera, lyckorus, regn, tält, kärlek, kyssar, dans, musik & baksmälla. Inte för att jag inte kan skriva dem. De skulle passa ypperligt i det här inlägget, men jag vill inte.

Kvällens soundtrack är Tingsek, blicken är suddig, ryggen gör ont & jag tänker på jordgubbar. Ibland finns det nog verkligen inget bättre än riktigt röda jordgubbar i grädde. & den milda rosa färgen som kommer när man mordiskt mosar den sista jordgubben i slutet.

Festivaler är så jävla fabulöst underbara! Man kan verkligen få vara precis hur man vill, vara sig själv. Eller så kan man vara något som är så långt ifrån en själv som det bara går.
Jag lämnade inte Kinna bara genom att sätta mig i den röda volvon som kunde låta som ingen annan bil kan. Det var skönt att slippa tänka, att komma in i någon slags euforisk bubbla fylld av underbara människor & helt galna påhitt hela tiden. Jag har haft allvarliga funderingar om vissa har fler tankar virvlande i huvudet än andra.. För ibland blir jag inte klok på mig själv.

Jisses vad allt bara fladdrar omkring i hjärtat på mig. Små svaga rörelser, känslor. Antingen är det att jag kommer vara lite som jag brukar efter festivaler, eller så är det kvarbliven alkohol som sakta men säkert försvinner. Ibland får jag för mig att jag behöver spänning i mitt liv. Då brukar jag se till att det sker. Ibland händer det lite för mycket & jag får dra upp kudden framför ansiktet igen.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag saknar Hultsfred! =( =P

Postat av: Felice

Oops, ja det var ett litet fel. blandar alltid ihop brytning och hävning ;) jo, det går fint! har sovit en massa för att komma igen och nu har jag börjat jobba på ica:) hur går det själv? hur vart hultsfred?

2007-06-28 @ 21:38:38
URL: http://anderssonfelice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback