Det är broar i Prag & det är stjärnfall under mitt örngott.

(jag tror att jag kan bli kär igen, om än bara för en natt)

Murar faller och jag skriker högt bland utspridda dun. Målar sagor på kakelplattorna och trallar till en avstängd radio. För det är natt och förväntningarna spelar Black Jack. Det är vinglas på elskåpen och det är något slags universum under trafikljusen. Något rör sig ganska sakta, det kommer från magen och det liknar vibrationer. Det liknar virvlar. Det kittlas och jag ler fast jag faktiskt inte har en aning om vad jag håller på med.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag
Älskar
Ditt sätt att skriva. Fan vilket glädjepiller det här var!

Postat av: Anonym

Jag fattar ingenting :S

2007-11-12 @ 18:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback