Pusslar.

image96

Sanning eller konsekvens? Åh, jag har en mängd saker som jag tror är sanningar. Men egentligen vet jag inte om det bara är känslor, som blivit till bara som konsekvenser. Om man bestämmer sig för att slänga bort några stora pusselbitar i ens liv. Eller ja, lägga dem i en låda och försöka svälja nyckeln. (för jag misslyckas med det gång på gång.) Så måste man ju ersätta de där tomma hålen. Och även om det är med tv-spel, alldeles för sena nätter med farligt mycket skratt. Så känns det konstigt i början.

Åh, finns det egentligen något bättre än att skratta så att magen vänds ut och in? Jag viker några pappershjärtan och stoppar ner i era fickor. Fina dagar, bra dagar.

Kommentarer
Postat av: Öje

Du skriver helt underbart!

Ja undrar med vad man ska fylla ut de tomma hålen med.
Ja har försökt med de mesta, men de tycks inte hålla i längden... dessvärre!

Postat av: Johanna

Jag vet inte vad jag ska säga. Dina ord svävar, är vackra och bara, åh! :)

2007-11-07 @ 21:51:11
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se
Postat av: Emma

Du är bra bra du.

2007-11-11 @ 21:33:46
URL: http://hallelujaliksom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback