Mjuka nattmönster.

image110

Det är en sån skön känsla att snurra in sig i en gardin, tills tyget stramar och gardinstången sviktar. Det är inte en lika skön känsla att irra runt i sitt eget kvarter och fastna i gatorna. Det var ett bra tag sedan jag gjorde någon utav de här sakerna, men känslan är lätt att ta fram och spela upp. Andra känslor som hela tiden legat nära tillhands är de som smugit omkring på mina nervtrottoarer de senaste dagarna. Frågan är om jag någonsin kommer glömma alla nätter, de bra och de dåliga. Jag vill inte placera ut ord på det här, det känns som om jag sätter mig i en berg&dalbana jag redan åkt 5 gånger i rad. Jag vet precis i vilka kurvor som g-kraften är som starkast och jag vet precis efter vilken loop som allt kommer ta slut. Och det är så förbannat jävla tråkigt att ställa sig i kön igen.

Jag springer i mina cirklar tills någon välter mig åt sidan.

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Du skriver verkligen helt underbart. Jag önskar att jag kändee dig.

2008-02-05 @ 23:01:00
Postat av: cecilia

åh, tack för att du sätter ord på allt sånt här... som vanligt är du jävligt haj på det också:)

Postat av: Nicole

Beundrare: Åh tack fina du! Men det är bara komma till Kinna-landet, så kan vi dansa med ballonger!

Cecilia: Men puss på dig tjej, du är bra!

2008-02-08 @ 17:04:11
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se
Postat av: Anonym

Ställ dig inte i den kön!

2008-02-14 @ 17:11:03
Postat av: Minna

Jag vill skriva till dig.
Men jag har inget bra att säga.
Jag blir varm och stammar.

2008-02-18 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback