Kickstarta mitt hjärta.

image108

Jag småler för mig själv, för ikväll känner jag mig inspirerad och spännande. Och anledningen till det är att det finns så många fina kvinnor i den här världen! Det finns en kvinna med en såndär silkespyjamas-röst och mysvibrationer i den stora staden och jag får nog faktiskt lyssna på henne när hon säger att det ska bli bra igen. Det finns en prinsessa i den ännu större staden och hon får mig att fantisera om rosmarin och liljekonvaljer. De personer som småfastnar på min hud om dagarna, har jag för vana att inte omnämna. Men ni borde få veta att ni berör mig mitt i mina kallbitande vindnätter, med lakanen och hustaken. Det smattrar vardagsförälskelse, nattkärlek mot mina ansiktsuttryck och hoppfjärilarna tar plats i magen efter några månaders skönhetssömn.

Jag tror att det är dags för en komma-iväg-resa igen. Storstadsäventyr eller skogsdimma, det spelar inte så stor roll. Men jag tror att jag behöver kickstarta mitt hjärta. & vackra någon, får väldigt gärna hjälpa till.

Åh, ni är underbara. Förstår ni det?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta ett örebroäventyr så välkomnar jag dig till en grånästanvårig-stad med temuggar från indiska!

Postat av: Emma

Jag vill följa med. Jag har inte pratat om annat än att åka iväg det senaste dygnet. Jag är mest sugen på Köpenhamn; öl och shopping!

2008-01-22 @ 21:23:18
URL: http://hallelujaliksom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback