Virvlar, explosioner & kärleksförklaringar igen.

image109Jag sitter med tår-stickningarna i näsan och ögonfransar som färgar av sig mot fingertopparna. Det är den där kommande hösten som snurrar omkring i tankarna igen. Samtidigt som man ibland har svårt för att sluta le när man tänker på flygplan, resväskor och en helt ny vardag, så finns det ju något man lämnar bakom sig med. Om jag ska vara ärlig så ger jag fan i Kinnas grågator och trasselrelationer. Det är så mycket skit och så mycket snack, under en väldigt liten himmel.
Men det är kärlek som gömmer sig här också. Jag har alla mina favoriter här, alldeles så nära inpå. Hur ska det bli när det händer något himlastormande med er två? Jag kan inte springa genom trottoarerna och de gamla skolorna, för att hamna med tårar och kramar i den där flicksängen. Jag kommer att sitta i England och känna det som att jag är på andra sidan jorden. Försvarets hudsalva i tretal & desperate housewives kommer inte vara ett alternativ på söndagskvällarna.

Min finaste apa kommer att vara i chilelandet & kvar stannar snickaren med glittersminket & vem vet var min blonda vän hamnar om nätterna? Jag hoppas i alla fall att Malin spelar in sina låtar på blandband, så kan jag vara hemlängtande och kärleksöm i mina bakisdimmor.

Kärlekstankar i miniexplosioner under gatlyktorna ikväll.

(Jag är en tjej med dåligt samvete. Det var dum-dumt att räkna upp vänner huller om buller, för självklart missar jag så himla många. Och det är ju inte meningen! Jag tänkte inte riktigt när jag skrev & det klart jag inte glömt er andra eller tycker mindre om er!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:'(

2008-01-28 @ 23:04:16
Postat av: en blond kamrat

jag tror vi kommer träffas och kramas allihop någon gång då och då. jag vet.

2008-01-29 @ 12:33:16
Postat av: din K.

nu gråter jag nästan. jag kommer hälsa på dig i ditt england och du kommer komma hem till svergie igen och då ska vi dricka alkohol tillsammans och prata om vilka som suger och vilka som inte gör det. du är min största kärlek.

2008-01-29 @ 16:05:00
Postat av: din M.

Grät du NÄSTAN karro? Jag gråter inte bara nästan, jag sitter här och snorar. I flicksängen du skrev om Nicole, med försvaretshudsalva på läpparna. Damn, kommer vi verkligen splittras om drygt ett halvår efter typ en livstid tillsammans? Nääääääj, det låter förjävla jättejobbigt. Jag vill inte vara med!

2008-01-29 @ 17:39:24
Postat av: Emma K

Jag kommer inte sakna någon av er alls

2008-01-30 @ 12:53:34
Postat av: Emma K

Nej jag skojjade bara, ta bort den kommentaren. Du är bra.

2008-01-30 @ 12:53:55
Postat av: Emma K

http://www.hallelujaliksom.blogg.se

Postat av: Mikaela

Inte för att vara okänslig eller nått, men ååh, ska du till England? Plugga eller jobba? =)

2008-01-31 @ 13:27:23
URL: http://bsbullshit.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi andra då?

Bortglömda.

2008-02-02 @ 09:16:04
Postat av: Nicole

Åh, kära nån.. Jag har tänkt på det här inlägget efter att jag skrev det. Man borde inte skriva sådanadära texter. För det klart att jag har otroligt mycket mer människor jag kommer sakna! Jag kunde räkna upp flera stycken precis efter att jag skrivit det. Förlåt! Uttrycket "ingen nämd, ingen glömd" är väldigt bra. Men somsagt, ni är inte glömda. Jag är bara en dålig människa, som tänker för lite ibland! Oj, vilken klump jag har i magen nu.

2008-02-03 @ 00:06:08
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se
Postat av: din favorit apa, i ditt hjärta.

vare sig du nämner vissa och glömmer andra så spelar det inte så stor roll för vi kommer alltid minnas dig i våra hjärtan för du är verkligen en (min) ängel från ovan.. jag älskar dig darling

2008-02-03 @ 03:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback