Längtanskänslor och mentalt kladd




















På en soffa i Södertälje ligger en man och sover. Han har rosamålade läppar och försmå kalsonger. Pungen trycks ut lite lätt mot låret och på hans balkong står en fågelbur. Fågeln i buren är flerfärgad och död. Hans moster knackar på dörren. När han inte vaknar ringer hon till hans telefonsvarare. Sportens vinjettmelodi fyller rummet och ur telefonsvararen hörs hesa viskningar: Fuck me, fuck me hard.

Jag är hemma från hultsfred och fast bland skolådor. Min hjärteman är på rymmen och senast jag hörde från honom bodde han på den snuskigaste gatan i hela hamburg.
Tack för tipsen! Jag har börjat läsa Elva minuter av Paulo Coelho och mitt mål den här veckan är att ha en kakfri dag på jobbet. Chokladkakorna infiltrerar min hjärna och bukfettet ler åt mig under klänningstyget.

Kommentarer
Postat av: bea

å jag gillar din blogg, bilderna och stilen!

Postat av: vaknar

Elva minuter är fin.

2009-07-16 @ 06:42:31
URL: http://www.jagsover.se
Postat av: johanna

Så himla bra. det första stycket, betraktelse, fiction eller vad är det? du skriver grymt, as always.<3

2009-07-17 @ 00:07:09
URL: http://afapel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback