Att inte kunna somna om när han går till jobbet

Innan han gick till jobbet kysste han mig på vaden, luktade dammig industri och glömde släcka lampan i hallen. Göteborg vaknar till liv och egentligen är ju morgonljuset väldigt fint. Långtradarna passerar över bron, tröstlöst. Fram och tillbaka, som om de bara vänder igen. Jag har virat in mig i en senapsgul sjal och känner det där lätta illamåendet som alltid infinner sig när jag vaknar tidigt. Jag är ledig idag, så vad jag tänker göra nu är att krypa ner så långt jag kan under täcket och se precis så många avsnitt greys anatomy jag vill innan jag somnar om igen. Och bota illamåendet med risifrutti.

Kommentarer
Postat av: Bella.

För att det är enkelt, målande och magiskt,

så är det fantastiskt.

Som du!

Postat av: Anneli Bergman

Grays Anatomi är jätte bra.. Håller på och ser på andra sässongen! :)

2010-02-22 @ 23:43:49
URL: http://annelibergman.blogg.se/
Postat av: Aliaa.

Åh, du är så fantastiskt bra på att skriva!

2010-02-24 @ 19:08:00
URL: http://septembertarky.blogg.se/
Postat av: Nicole

Bella, är det någon som är fantastisk så är det du. Ser fram emot nästa vecka.



Åh, Anneli visst är det? Jag är en slav framför datorn. Fast nu har jag bara ett avsnitt kvar på femte säsongen och sen är det inte många kvar innan jag är ikapp de avsnitt som sänds nu.



Aliaa, tack snälla du!

2010-02-24 @ 23:46:39
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback