Frukostdrömmar och violtabletter

Jag promenerade hem från jobbet igår. På väg upp mot stigbergstorget gick jag förbi en man. Varken ung eller gammal, utan mer sådär på mitten av livet. Han stod och stirrade in i en parkeringsautomat. Ingenting konstigt eller så och jag skulle inte ens lagt märke till honom om det inte vore för att han doftade viol. En stark, intensiv doft av viol. Jag tycker om violgodis och blev med ens sugen på de där runda tabletterna som man trycker ut ur sitt paket. Och sen blev jag glad. För det är skönt med oväntade händelser.
Idag har jag bara snurrat omkring i lägenheten. Ätit rostade mackor, druckit kaffe och kikat på greys anatomy under täcket. Jag längtar så innerligt efter helgen. Vakna lagom sent, sträcka på tårna, för första gången den här veckan få krypa intill Niklas och sen gå upp och göra den bästa frukosten på länge. Ibland är nog bacon, ägg, apelsinjuice och ostmackor det bästa som finns. Sen har vi lite inflyttningsfest. Jag ska dricka bubbel med blåbär och hallon i och spela single ladies utan att skämmas.
-

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina foton söta tjejen! Jag önskar att jag hade kunnat vara med på inflyttningskalas ju och klappa på den söta tjejen även om hon spelar single ladies!

Puss

Postat av: Anonym

HALLÅ jag älskar ju single ladies =)

2010-01-23 @ 12:09:14
URL: http://metrobloggen.se/myperfectmess
Postat av: Patrik

Fina bilder :D

2010-03-01 @ 12:37:54
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback