Tårkavalkad

Allt är himlagungande bra, tills ett misstag uppenbarar sig och trasar sönder varenda liten fin känsla jag hade. Det kanske inte är jordens undergång, men sen igårkväll har jag inte kunnat sluta gråta och allt jag vill är att ta ett kvällsplan hem och ladda om hela insidan. Det är fan inte lätt att vara helt ny på allt man gör och det är fan inte lätt att försöka dölja tårar i en illröd kappa på tunnelbanan. Pundet har gått upp, vi har inte växlat över våra pengar och jag antar att man inte får vara sprudlande glad en månad i sträck utan att tillslut hamna på soffkanten med skakiga ben, dunkande huvud och händer som försöker vrida sönder varandra.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Good thoughts in, bad thoughts out. Var utomhus, andas höst. Skriv, fotografera. Utvärdera, gå vidare. Ta tillvara på det faktum att du befinner dig en en världens bästa städer.

Postat av: jenny

hoppas att allt löser sig men det brukar göra det ändå, livet är en berg-och dalbana trots allt. håller tummarna för dig, fina människa!

2010-11-03 @ 20:31:40
URL: http://imagic.blogg.se/
Postat av: Nicole Margit

Oskar: Det är kommentarer som dessa som får ner mig på jorden igen. Eller snarare, drar upp mig ur jorden igen. Ibland gäller det bara att bita ihop lite hårdare än vanligt och ta sig igenom det. Tack ska du ha, du är klok du.

Jenny: Ja, det är ett väl använt uttryck.. Att allting ordnar sig tillslut. Och varför är det så? Jo, för att det är så förbaskat skitsant. Tackar och kramar för din rara omtanke.

2010-11-05 @ 18:51:25
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se/
Postat av: T

Livet kan vara så jobbigt ibland men om man har tur så mår man bättre när man sovit på saken. (-:

2010-11-06 @ 01:46:25
URL: http://henrydoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback