Chokladcappuchino & Plugg. (på riktigt.)

Jag kan verkligen rekommendera att köpa Gevalias nya chokladcappuchino, det är små maraboumjölkchokladbitar i. Helt sjukt gott. (Har även köpt daimcappuchino, men det har jag inte hunnit smaka på än. - blink, blink Carla.)

Jag tänker inte sitta här och slösa bort tiden, denna torsdag. Jag har egentligen fullt upp. Skall skriva en artikel om en valfri myt i den grekiska antologin. (Tråkigt för er att veta, men det kan nog bli ganska intressant..) Och sedan ska jag behaga mig till teatern. Det är faktiskt inte långt kvar nu, med tanke på hur stor uppsättningen faktiskt är. Så kom och se Oliver Twist i mars. Kan ju inte säga att jag har några roller att skryta med, men om man är med i en musikal utan att kunna sjunga, så får man ta vad man kan. Jag kan ändå säga att jag är kära Mrs Sowerberry, (och haha, jag glömde namnet på den andra. Imponerande Nicole, imponerande. Självklart kommer vi och ser dig spela några skitroller du inte ens minns namnet på.) Hursomhelst, de andra är ju bra. (:

Men jag tänkte såhär, förra året hamnade jag ju i en sådan ofrånkomlig rutin, att jag somnade varje dag efter skolan. Jag sov i kanske tre timmar, för att sedan ändå somna vid tio. (Ja, det låter helt galet, men så var det. Och jag somnade verkligen direkt.)
Men nu så somnar jag inte förrän elva-tolv och jag sover inte efter skolan. Kan allt detta bero på att jag börjat med den vackra drycken kaffe? (Jag dricker inte bara godiscappuchino. Jag kan även vara så mogen att jag dricker en kopp kaffe med endast en skvätt mjölk.)
Men, det är frågan.. Nu känner jag i vilket fall som helst att jag antingen får brygga en kopp svart, ta två huvudvärkstabletter, eller gå och lägga mig och sova i en timma. Det senare alternativet är ju mycket sundare. Jag tror att jag satsar på det. Kan ju läsa en sida eller två i min filosofibok jag lånade idag. Och om jag ska bestämma mig för att bli buddhist, måste jag ju läsa en hel massa sådana böcker också. Men det återstår att se, jag är ju trots allt inte så bra på att göra många saker samtidigt. (Därför beundrar jag Bella.) Det slutar ofta med att jag tappar allt.

Och sen måste jag allvarligt talat försöka bli normal i skallen, det funkar inte att inte kunna låna en bok, stå vid skåpet, logga in på datorn, köpa cd-skivior/hårfärg/lösgodis utan att springa och kissa först. Det ritas upp små osynliga mönster (eller, rutor är bättre.) och jag kan inte passera eller gå in i dem förrän jag tagit omvägen om toaletten. (Och fråga mig inte varför jag skriver det här, jag har ju kollat statistiken och det är ju runt 20 personer inne på min blogg varje dag. Vilka idioter det nu är, haha. För här finns inget vettigt.)

Men jag får väl acceptera att jag är smått sjuk i huvudet.


Kommentarer
Postat av: karrobarro

=O vart ser man statistiken?

2006-08-31 @ 15:55:07
Postat av: Är karl engman full?

ooooooooohhhhhh du kan kalla mig idiot, det har jag ingenting emot, jagf är en idiot......

2006-09-02 @ 03:31:49
Postat av: Jonathan

Vet du?
Din blogg är min favorit.

2006-09-04 @ 08:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback