Randiga jävla kollegieblock.


Jag är arg. Jag är arg på den där kvinnan som födde mig, för hon tjatar något så förbannat. Det sista hon sa till mig var:
- I helgen får vi göra iordning ditt rum, (alltså städa&bädda sängen) för du kan inte ligga som en uteliggare på madrassen här nere längre, utan lakan. Och du ska inte sitta vid datorn hela nätterna.

Yes, jag mår bra ända in i själen, min mamma kallar mig uteliggare! Jag är arg på jävla helgon. Jag är trött på att tvångsinlogga på helgon jämt och ständigt, och orkar jag ändå svara på några gästboksinlägg? Nej.
Jag är trött på mitt hår, jag kan aldrig bestämma mig hur jag vill ha det. Och jag har redan tröttnat. Jag tror att håret fått ett mindre anfall, jag har ju gått omkring i pandafrisyr de senaste dagarna! Pandafrisyr! (!!) Jag är trött på att måla det jävla bildmanuset till den där jävla filmen som ändå bara kommer bli ett fiasko. Och vi kommer bevisa att Media är ett gäng idioter, som egentligen bara borde lägga av med allting.

Jag är arg på att jag inte har några pengar, så jag kan inte åka och hälsa på Olle. Jag är arg på massa människor. (Men det orkar jag inte säga till någon av dom just nu, för då skulle jag behöva argumentera om varför. Och jag har inga egentliga argument.)

Jag är arg på att jag äter hela tiden, helst skulle jag vilja självsvälta. Jag är arg på mina kläder, jag önskar att hela skiten skulle bli för stort. Jag är arg på att jag inte går och blir en äcklig anorektiker, för jag har ändå inte så mycket annat för mig.

Jag är förbannat arg på att jag ens sitter här och upprepar "jag är arg", helt idiotiskt. Och barnsligt.
Men jag erkänner nu direkt, jag skulle inte kunna skriva nåt annat just nu. Så jag säger GODNATT istället.

GAAAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback