Red head.

Red head.


Sådär, förnyelse.
I och för sig har jag varit rödhårig sen typ sjuan, men aldrig riktigt såhär rödhårig, även om det varit meningen de senaste gångerna. Men nejdå, jag har alltid fått nöja mig med någon slags lilaröd. Men icke nu. :D

Även om mina dagar innehåller en hel del huvudvärk och "jag-behöver-verkligen-kaffe-för-nu-dör-jag", så trivs jag. Och det himla bra. Det är kul liksom. Och det är himlans bra att Sanna börjat i klassen, hon är inte som någon annan och jag gillar henne grymt mycket. Idag har jag skrattat så att jag nästan sprängts. (Fast det har ju berott på lite andra saker också..)

Ska nog sätta mig och göra lite tyskaglosor. Eller skriva den där artikeln. Eller läsa i textkommunikationsboken. Eller nått annat helt jättenyttigt. Och det känns så bra, jag bara älskar att vara en helyllenörd och plugga just nu. (Eller så är det för att jag har visioner om det, eftersom jag faktiskt inte har pluggat än, jag har bara sagt att jag ska göra det.)

Och om jag fortsätter sitta här och skriva, så kommer det bara bli mer romantiserande om plugg. Och det vore ju hemskt påfrestande. Jag kan i alla fall lugnt säga att jag inte är arg. :)

Godnatt alla erotiska redheads, djupa brunetter, läckra blondiner och råttfärgade människor.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Snyggt, typ.

2006-08-31 @ 00:15:02
Postat av: Bella

You are a very hot red-head if I may say so. =)

2006-08-31 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback