En dos nirvana, för allt är dimmigt.


Åh, jag anstränger mig för fullt. men så fort jag tänker på det där. så får jag en klump i magen. jag blir rädd och hjärtat börjar slå snabbare. att ett du & jag överlever är nästan ett mirakel. & det är jag glad för.



jag funderar över om jag på en och en halvtimma hinner få tag i något fett stort vapen. lägga ner det i en stor väska. ta bussen till jobbet. gå in med ett leende. hoppa upp mellan andra och första kassan. flina åt deras förvånade miner. dra fram mitt fett stora vapen ut väskan och peppra ner allihopa. skratta som i en sjuk film & panga runt som en dåre. när alla ligger döda i den utspillda frityroljan på golvet, skulle jag kunna lugnt lägga ner mitt fett stora vapen på disken. helt iskallt gå in, lägga en cheeseburgare i väskan. ta en mc flurry-mugg fylla på med mjukglass & daim. vända på klacken, ta mitt fett stora vapen. & precis innan jag går ut ur de röda glasdörrarna ropa:

- & JA! Jag tog extra chokladsås din jävla subba!

HAHA. Jag älskar att vara störd & elak. och det är det enda jag tänker skriva idag. för nu tänker jag suga på själva känslan.

död åt er!

Kommentarer
Postat av: KAROLINA.

hahahaha. död åt donken.

2006-11-07 @ 16:53:38
Postat av: Karl

Hoho det är nästan värt att köpa ett fett stort vapen åt dig och sen liksom bara se vad som händer

2006-11-07 @ 17:50:49
Postat av: Karl

Det är min jävla skooooog! Och jag har faktiskt tappat TVÅ tänder!

2006-11-08 @ 18:51:32
Postat av: maya

haha. jag är på nicole men vad har hänt för att utlösa denna agrisition?

2006-11-08 @ 19:19:50
Postat av: bella.

Åh. Nu vet jag säkert, du ÄR sjuk.[ men det kanske är bra ]

[jag ska knuffa dig ned för en trappa för att förhindra hormonrubbningarna som gör dig galen.]

2006-11-08 @ 20:24:29
Postat av: Anonym

helt klockrent :)! Ibland behvöer man tänka så med!

2006-11-08 @ 22:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback