Oväntad sko-sjukdom.


image62

Jag tror att det sista man skulle kunna förvänta sig av mig, är att jag skulle någonsin gå och bli ett sko-freak. Jag som alltid haft ett par converse om året, i sol & slask. Gått sönder dem till max innan jag köper ett par nya. Efter att ha jobbat tre gånger på mitt nya jobb, så står det nu fullt med skokartonger på bordet i vardagsrummet. Och jag ska säga er att det inte är ett par converse, nej det är röda lackskor, zebraskor, leopardskor, guldskor..

& när jag går omkring där med mina evinnerliga skokartonger och skall leta reda på rätt hylla, då har jag spanat på pumpsen med klack. Tänka sig mig, i ett par skor med klack. Jag snubblar ju redan omkring i mina vita converse. Dock vågar jag nog säga: Inte så länge till.
Det värsta är nog att jag för första gången i mitt liv förstått min kära syster så fullhjärtat som jag nu gör. Jag har skrattat åt alla hennes skoinköp & tyckt att det varit totalt onödigt att ha mer än högst två par skor åt gången.


(& jag lovar att det här är sista gången som min blogg någonsin kommer komma så nära en modeblogg.)

Glad Påsk & såvidare.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

:) Jag ska nog våga på mig ett par nya skor av nåt slag, men vågar jag innan conversen är sönder?

2007-04-08 @ 01:38:55
Postat av: bella boll.

what have I've become... My sweetest friend. Everyone I love, goes away, in the end....;)

2007-04-15 @ 13:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback