00.51

Ikväll har jag sett film hos Familjen Andersson. Jag kapitulerade & somnade efter 2/3.
När jag vaknade var ögonen torra & kroppen ville liksom vandra av sig själv mot närmaste
säng. Istället satt jag med uppspärrade ögon och hållning som en gammal tant & såg
på någon horribel sport på TV. Jag har fortfarande inte klurat ut om de slogs på riktigt
& om den ena faktiskt höll på att kvävas av den där klädgalgen.

Tillslut cyklade jag genom ett regnigt skeneland, helt tom på tankar.
Vilket är ytterst ovanligt, då jag brukar ha fullt av problem, grubbel,
lyckorus & magont snurrandes i huvudet.

Just nu är det en traditionell lista som gäller & så många
avsnitt scrubs jag bara hinner med innan jag börjar drömma
om isflak & pingviner.

Till hösten ska jag:
1. Ha brunt långt hår och en jävligt rak lugg.
2. Använda glitter-eyeliner + mascara minst en gång.
3. Dricka te & lyssna på Lars Winnerbäck samtidigt som jag
känner dekadensen leka med mina raggsockor.
4. Skaffa en vän med en balkong i Göteborg.
5. Läsa en hel hög med böcker.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hängde just över skrivbordet och tänkte på att jag hade ont i kroppen när jag klickade mig till din blogg och drabbades av värsta rysen genom hela kroppen. Din blogg är fiiiiiiiiiin och braaaaaaaaa. När ses vi? Måndag?

2007-07-29 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback