Förvirrat sällskap med en Gentleman.

Det händer ibland att det kommer helger som inte riktigt blir som alla andra. De som gnistrar till lite extra och blir ganska äventyrliga. För nog kan jag ju inte förneka att det är ett rackarns äventyr att hamna på HBT-festivalen i göteborg. (Homo-bi-transa) Ett museum fyllt av folk som står för sin sexuella läggning och kämpar för att göra det mer accepterat. Inte heller har jag sett så många transor på samma kväll. Ja, det var en sådär lyckad spontanitet och jag var på topp ända tills jag la mig i sängen och somnade bums.
Gårkvällen var äventyrlig den med, fast på ett annat sätt.

Reggaerytmerna får fylla mig för resten av dagen. Jag tänker randigt och blir nästan lite småtokig på mig själv. Egentligen så är allt ett enda virrvarr och jag får inte ordning på någonting. Alla känslor, tankar och händelser bara snurrar och samtidigt försöker jag sakta ner tumultet. Jag är tung i huvudet från att bara ha sovit i tre timmar. Egentligen borde jag bara ramla ner i sängen och sova, så kanske jag kan placera allt i små låtsashögar och sedan gå igenom allt, en gång till.

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback