Jag kanske ska ta nästa tåg.

image89


Min hjärna är ur funktion, samtidigt som jag misstänker att det går på högvarv, helt i onödan. Det springer soldater i min hals och jag tror att det rör sig om atombomber. Det är kallt ifrån fönstret och ändå är jag varm, fast jag fryser om fötterna och fan jag vill inte svälja en gång till. Jag är stressad och det kryper, men jag vill inget annat än sova fast jag tror att det blir bara jobbigt att vakna upp, dock ännu jobbigare med den inställningen men FAN man kan inte tänka rätt hela tiden.

Ett snurr till på karusellen och jag spyr.

Kommentarer
Postat av: johnny flash

En till snurr på karusellen så spyr jag. jo..
får mig o tänka på när min morfar snurrade mig på en gunga tills jag spydde en gång bara för att jag inte skulle be honom göra det något mer.. No hard feelings för honom dock, han är bäst.
Sömnlösa nätter är sådär allså..
"Men min mamma är snäll och har alla receptena"

2007-09-27 @ 14:05:22
Postat av: Eric

Låter som vi lider av samma syndrom. Ett rent helvete på morgnarna.
Krya på dig!

Postat av: Nicole

Vem är den här mysiga johnny flash? Det var en fin kommentar.

2007-09-28 @ 19:15:38
Postat av: Nicole.

Haha ibland är jag ju dum! Sluta med dig Johan att skriva så kryptiskt, jag hänger ju inte med när det är sent.

2007-09-29 @ 00:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback