Gurgel och äcklig andedräkt



Jag är så bakis att jag bara stirrar på det här tomma vita. Igår var en sån kväll då allt går utför och jag hänger efter. Göteborgs kullerstensgator blir mjuka och vågiga och jag blir som en spegelbild av allt det dimmiga. Och jävlig var jag också. Jävlig i toakön, jävlig i baren, jävlig på vägen hem. Det var en ordentlig arvika-jävlighet i mig. Är det okej att skylla ifrån sig på att man deltog i en ölhävartävling med en lite för häftig tävlingsinstinkt? Men vann det gjorde jag och fort gick det. (och stolt är jag, med tanke på att de grabbiga grabbarna stod där med halvfulla öl och tappade hakor)

Och nu har jag försökt skriva och avsluta i snart två timmar, jag får nog ge upp och inse mitt nederlag. Alkoholen dränker kreativiteten och gör mina fingrar svullna. Jag ska pallra mig bort mot bankomaten och kanske bygga lite till på mitt nyfunna och glödande manshat. Vill kräkas upp lax på er.

/Tjejen som alltid är så trevlig och artig på internet

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh du är så äkta! Jag är så kär i dina ord!!!

Massa kärlek

Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: jag skryter inte om skorna, men visst :)

2008-09-04 @ 23:47:33
URL: http://shadyblonde.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jenny: Puss!

Josefin: Åh nej, det var mest sådär uttryckligt talat. :)

2008-09-05 @ 16:52:17
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se/
Postat av: Milena

Mjo, jag pratade med folk som hade läst på svenska idag men det verkade som att rätt många hade läst den norska med ja. Det känns rätt bra :) Fast läskigt att det är så himla få lektioner och föreläsningar kvar till tentan! Och sen fattade jag det som att vi skall ha muntlig tenta i slutet på oktober, och det är ju ännu läskigare! Iih. Hur känns allting för dig? :) Jag håller på att läsa Snabba Cash nu (till onsdags-föreläsningen du vet..), tänkte försöka läsa ut den ikväll men tycker den är rätt dryg!

2008-09-15 @ 19:33:22
URL: http://claralice.blogspot.com
Postat av: bella.

Jag har läst detta inlägget flera gånger nu.. och det är fortfarande lika bra.. Men. du borde komma hit snart. för jag saknar dig.

2008-09-16 @ 20:31:49
URL: http://smultronibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback