Måndagsinfarkt

Mornarna är inte vackra i Frölunda. Trapphusljuden smeker de sovande som ett för högt kolesterolvärde. Mannen jag delar lägenhet med bakar havreflarn och startar företag. I busskurerna står det: Lågkonjunkturen – en konkurstatuering i pannan.

   Jag slår sönder huvudet mot idiotin, stoppar pensionen i halsen och kräks upp alla sura miner jag möter på spårvagnen. Jag tänker onda tankar om fula människor och invandrarbarnens trasiga skor. Det sitter en man bredvid, jag ser honom i ögonvrån. Han stirrar, blänger, suktar, han masturberar mentalt. Jag sväljer och ler. Sväljer och ler. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Det är bra, skriv lite mer sådär bitterkul

2009-03-16 @ 23:24:24
Postat av: Ange

snygg hår färg på press bilden :D

Postat av: Johanna

woah, du är gryym. klockren betraktelse.

2009-03-17 @ 11:34:44
URL: http://lefringe.blogspot.com
Postat av: Linda

riktigt grymt skrivet

2009-03-18 @ 10:41:23
URL: http://oochiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, varför ska du skriva så jobbigt, jag får ont.

2009-03-19 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback