En lägesrapport och ett leende

Idag vaknade jag och ville spy. Igår drack vi jordgubbsdrinkar, lekte en lek med lappar, fick skäll av en ytterligare aska-inte-över-räcket-för-det-hamnar-på-min-matta-tant, tog posekort i köket, massakerade en tårta och lyckades med cirkuskonster på nef. Det var en bra kväll. Vilket fantastiskt kvinnofolk jag har i mitt liv. Avslutade kvällen genom att somna bredvid min Karolina.

Idag blev jag gaisare och det med världens två bästa anledningar. 
1. Håkan Hellström är gaisare.
2. Jag klär i grönt!

Jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig på min första match. Jag klappade när jag skulle, skrek för att jag ville, blev jätteglad när de gjorde mål, skakade på huvudet vid felaktiga domarbeslut och enda undantaget var väl kanske att jag pussades med en elfsborgare.. Men det struntar jag faktiskt i. 

Det känns som om jag är den sista människan på jorden som sätter på Bob Dylan och tänker att fan, det här är ju riktigt bra. Kanske är dags att se Gudfadern nu också. Och alla andra viktiga saker som man borde känna till för att klassas som en intressant person.

Kan ju snitsa till det med ett "over and out" här i slutet.

Kommentarer
Postat av: Malin som borde sova

DYLAN!

(Elfsborgare?! Kanske borde lägga ner gaisandet med en gång du...)

Postat av: Majja

Skratt!

2009-05-11 @ 11:05:55
Postat av: cecilia

haha!! ja, gudfadern-dilemmat har jag plågats med länge jag med.. se den tillsammans?

2009-05-13 @ 21:46:08
URL: http://dolkis.blogg.se/
Postat av: Zir_D

Dilemmat med många av de sakerna man ska ha sett hört och läst för att vara intressant är att det är för mycket för att läsa, höra och se. Och vem bestämmer vad som är de klassiska skivorna, intressantaste böckerna, bästa filmerna?

Någonstans så är det rätt så pretentiöst egentligen.



Over and out känns malplacerat, som en vardagssvensson när du övrigt skriver som en blivande klassiker.

2009-05-26 @ 09:57:40
URL: http://litevarstansfinnsjagmensynsjag?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback