Om att promenera den glada gatan fram


Jag måste sluta med alla sura miner, jag vet ju att det inte blir bättre för att man lägger sig raklång på golvet och låter huvudet explodera av jag-orkar-inte. Så istället tänker jag räta upp hakan med pekfingret och se fram emot en sprudlande helg. En liten flytt till guldheden, julig promenad på liseberg, snuskigt god middag och alltihop tillsammans med Niklas. Som jag ramlat omkring med i ett helt halvt år.

Här är en liten spotifylista med låtar från olika håll och kanter. Några glada, andra ledsna men alla är
Fina melodier, helt enkelt. (klicka på fina melodier!)



Kommentarer
Postat av: Natte

Naaaw! Firar ni halvårsdag? Mys! MEN vad är det jag läser? Julpromenad? Jahaja. Jag trodde inte att vi gillade julen. Sötnöt! Ps. Vi SKA spela monopol! GBG edition till på köpet.

2009-11-26 @ 23:08:54
Postat av: Minna

Hejsan. Kolla på min bilddagbok, jag har en bild åt dig där!

2009-11-27 @ 22:15:41
Postat av: Anonym

älskar dig blogg och allt du skriver!

2009-11-30 @ 20:30:19
Postat av: Nicole

Natte: Ja, om det inte blir monopol på julafton är jag inte med!

Minna: ÄLSKAR!

Anonym: Åh, tack söta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback