I nästa nummer: Nakenbilder på statsministern.

Ibland har jag svårt för att skapa saker så som jag vill att de ska se ut. Det spelar ingen roll om det handlar om fotografier, texter eller bara allmänna första intryck. Ibland blir jag bara så galet trött på allting. Så trött att saker bara faller runt omkring mig. Om det inte lyckas bli så som jag vill, känns det bara trist & allt tar slut.

 

Ungdomssidan i markbladet är en jäkla kreativ grej, egentligen. Man skulle ju kunna göra det precis så som man vill. Det behöver inte bli sådär trist & vanligt. Man skulle kunna slänga in texter om vad fan som helst. Men det som allt annat känns som om det faller platt. & det är ju inte så att jag springer i cirklar och gapar om allt vi borde skriva om. Jag tittar ut genom fönstret och förslår The Rock-spelningen. Sådär vanligt & så satans typiskt Kinna-skriveri. Det är inte att jag är lat, för en gångs skull. Jag blir bara trött, omotiverad & less.

 

Hela den här hålan är omotiverande. & visst känner jag att jag bara klagar och inte gör något åt saken. Men det är som så, att allt man tar sig för faller platt. Det blir inget speciellt & det blir absolut ingenting som ingen inte har gjort förut.


Idag åker jag till Göteborg & skriker rätt ut. För jag vill ha imorgon, just nu.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hej, jag vill peta in en kommentar just för att jag förstår hur du känner, tror jag. Ungdomsspalten kan bli kalas, dags att gå in för :) Kämpa på. Tack för mig.

2007-04-23 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback