Pappershjärta & strössel på glassen.

Vi kanske borde sluta tänka & bara leva istället. Det räcker med att vara lycklig.

Världen har bestämt sig för att regna sönder & samman. Skolan har bestämt sig för att suga ut livslusten & framkalla ständig huvudvärk. Vännerna har bestämt sig för att fylla 18 & dra ut på äventyr. Jag själv har inte fattat ett endaste beslut mer än att jag skall hålla ut till Hultsfred. Jag har trasslat in mig i tankar & snavar omkring. Dock är jag fast besluten om att så fort sommaren är här, så kommer jag komma in i mitt riktiga jag. Då jag bara vill leva enkelt, lyckligt & fritt.

Då jag inte behöver någon på andra sidan sängen & de gångerna som någon hamnar där, så är det bara för skojs skull. För den här någon kan vara vemsomhelst & därför kan jag ersätta platsen med vemsomhelst annan. Förresten så funkar det bra att ligga diagonalt & krama kuddar också, det är en fin syssla.

& mitt nya soundtrack till regnfilosofierna har blivit Jim Gândara. Så jag vet inte, kanske är det lättare att förstå min sinnesstämning om ni kikar in på 
hans myspace & lyssnar på hans två låtar som han har där. Den mannen är hemskt söt&trevlig.

image69

Mitt hjärta har fått sina små brännmärken. Man får nog lära sig att skydda det lite mer, lite bättre. Man får helt enkelt inte vara så öppen & tro att folk kommer vara lika rädda om det, som man själv är. Tillslut har man blivit så sårad & upptrasad i sömmarna, att man aldrig lämnar ut det igen. Jag vill inte bli en sån person, någonsin.


Ikväll bär det av till skenelandet. Världens finaste djungelkvinna har bestämt sig för att bli vuxen & skall fira det med vänner & bål. Grattis kompis!

Kommentarer
Postat av: Bella.

Du är söt. Och ja må fylla 18 snart, men en sak vet jag.
Det är inget äventyr utan en fröken pernklint.
:)

2007-05-24 @ 08:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback