Paragraf 3 - du är psykstörd lilla vän.

Om man skulle tänka att dagarna är diagonala, så skulle dagen tvärs till höger vara den dagen som jag springer ut i ingenstans & fotar ignorans, pensionärsdans och allt förutom rimlig sans. De där vilsna själarna i Berlin som jag pratade om, de finns inte. Det var något jag hittade på och ett ursäktande för att jag ljuger, men vad är egentligen definitionen av sanning i den här världen? Ja, världen ska jag väl egentligen inte uttrycka mig om, jag har mest sett Kinna och det är någon förvrängd bild av att leva i idyll, nostalgi och misslyckade krogrundor på en och samma gång.

Det är undertryckt bitterhet, överdådigt outtröttligt ordbajseri i en klänning som kliar minst lika mycket som att det är irriterande att komma på sig själv vara bitter från första början. Men det är ju sådant som man blir frustrerad på sig själv över, när man tänker tankar som att vem fan skulle vilja kyssa törnrosa efter hundra år? Men inte tänker prinsen så långt som till dålig andedräkt. Och säkerligen så är hon totalförvirrad när hon vaknar och har säkert åldrats i huvudet, för jag menar hjärnverksamheten lägger ju inte ner under sömn.

Åh vackra, porslinslena törnrosa med alzheimers - kom så lever vi lyckliga i alla våra dagar.

SÅ FAN HELLER.

Kommentarer
Postat av: cecilia

tack för påminnelsen..

Postat av: Tova

De kanske inte behövde tungkyssas?

2007-10-05 @ 18:45:05
Postat av: Bella.

HAHA. du är underbar =)

2007-10-06 @ 13:03:38
Postat av: Mikaela

Åh vackra, porslinslena törnrosa med alzheimers - kom så lever vi lyckliga i alla våra dagar.
Underbart uttryckt ! Måste skriva in i min blogg, med ditt namn med såklart. Hoppas de är okej =)

2007-10-08 @ 16:22:03
Postat av: Nicole

Tova: Egentligen så behöver de ju inte det. Men jag tror bara det är i barnversionen som de inte gör det.
Bella: Nej, det är du själv.
Mikaela: Helt lugnt! :) Tack.

2007-10-08 @ 17:09:37
Postat av: Mikaela

hehe. done. la till nåra bilder med . =)

2007-10-08 @ 22:04:23
URL: http://bsbullshit.blogg.se
Postat av: Jonathan

För varje dag som går för prinsen utan törnrosa glömmer han bort den förra. Och det för att få plats med den stora lyckan när hon vaknar.

Han minns ingen annan andedräkt förstås, så hennes blir den första och den enda han älskar.

2007-10-09 @ 18:20:53
URL: http://pojkenmedtigern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback