Filmvisning i suktande ögon


Jag är väldigt nära på att förlora mig i nätterna igen. Och jag tror att jag kan gå med på att låta det hända, men jag vägrar flytta in i våta blickar och le mot någon som talar sagor men samtidigt spelar upp porrfilmscener i ögonvitan. Jag tänker inte förlora mig om resultatet blir smutsigt och bittert. Ångande andedräkt, framfusiga kroppar och salivdränkta tungor kan bege sig någon annanstans. Det är skratten, impulserna, kullerstenarna och dansen jag vill åt. Känslan av att jag lever just nu nu nu och allting händer precis här här här.

Kommentarer
Postat av: disco

jag älskar din blogg, bruden!

Postat av: Hanna

Du skriver jättefint. Jag tycker om din blogg för ibland behöver man lite ärlighet i cyberrymden.

2010-03-16 @ 20:58:36
URL: http://blackrainbow.blogg.se/
Postat av: Nicole Margit Pernklint

Disco: Åh, men puss! :)

Hanna: Tack så hemskt, hemskt mycket. Så fint sagt.

2010-03-17 @ 13:37:33
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback